Po godzinach Satyra polityczna

Tak narkobiznes wkracza do polskich mediów. Oglądając ten film będziecie zwijać się ze śmiechu [WIDEO]

Jarosław Kaczyński ostrzegał przed wejściem do polskich mediów narkobiznesu. Reakcja na te słowa mogła być tylko jedna – śmiech. Hitem sieci stał się filmik, na którym Pablo Escobar spieszy kupić znienawidzoną przez rząd telewizję.

Uważamy, że pomysł z możliwością kupna przez kraj z OECD jest śmieszny, bo ryzyko z tym związane, w tym z praniem brudnych pieniędzy, wejściem do polskich mediów narkobiznesu, byłoby ogromne – mówił Jarosław Kaczyński o propozycjach poprawek do Lex TVN, które zaproponowało Porozumienie. Partia Jarosława Gowina nie chce, by nowe prawo uderzało w Stany Zjednoczone. Ale istotą pomysłu PiS jest właśnie to uderzenie – inaczej nie da się dobrać do TVN-u. Stąd kuriozalne słowa Kaczyńskiego, które można tylko wykpić.

Perfekcyjnie zrobił to „Tygodnik NIE”. Na swoim profilu Twitterowym udostępnił filmik – prześmiewczą przeróbkę popularnego serialu Netfliksa „Narcos”, który opowiada o losach kolumbijskich karteli narkotykowych. Przeróbka jest prosta – polega na dodaniu polskich napisów do hiszpańskojęzycznego oryginału. Sama scena pozostała niezmieniona. I wygląda to kapitalnie. Pablo Escobar jedzie kupić TVN („To ci, co puszczali „Woli & Tysio?”) i dyskutuje z żołnierzami, którzy zatrzymują go na granicy.

Nie wiesz, że w Polsce mają już mądre i niezależne media publiczne? – pyta jeden z pograniczników.

 Zmieńcie kanał – odpowiada Escobar, a jednego z żołnierzy pyta, czy “TVP Info wypaliło mu oczy”. Straszy ich, że jeżeli nie zostanie wpuszczony do “kraju Jana Pawła II”, to wojskowi będą musieli do końca życia oglądać programy Jakimowicza i Ogórek. W przeróbce dostaje się i TVP, i Kurskiemu, i Dudzie. Zresztą, zobaczcie ten hit sami:

Czytasz nas? Podobają Ci się zamieszczane przez nas treści?
Wesprzyj nas swoją wpłatą.
Wpłacając pomagasz budować Crowd Media – wolne media, które patrzą władzy na ręce.

WPŁAĆ

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Facebook Comments

Redakcja portalu CrowdMedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułów nadesłanych przez użytkowników.
Media Tygodnia
Ładowanie