Natalia Janoszek powraca w wielkim stylu. Tym razem dzięki znanej sieci sklepów spożywczych

Afera związana z domniemaną karierą Natalii Janoszek w Bollywood nadal wzbudza wielkie emocje. Teraz przypomniał o niej już jednak nie Krzysztof Stanowski, który na dobrą sprawę ją rozpoczął, ale sieć sklepów Biedronka.

Natalia Janoszek i jej kariera w Indiach

Przypomnijmy, że parę miesięcy temu dziennikarz Krzysztof Stanowski z Kanału Sportowego bliżej zainteresował się karierę Natalii Janoszek. Ta od lat twierdzi zaś, że jest w Bollywood, czyli indyjskim Hollywood, wielką gwiazdą filmową. Trzy programy Stanowskiego sugerują (i w dużej mierze udowadniają), że jednak tak nie jest, a Polka jest w Indiach praktycznie nieznana. W czasie sondy ulicznej, którą przeprowadził dziennikarz na indyjskich ulicach, nikt z przechodniów jej nie znał. Niektórzy myli ją z… pewną znaną aktorką porno.

Aktorka pozwała Stanowskiego do sądu. Zrobiła to zaraz po emisji pierwszej części jego bollywoodzkiej trylogii. Sąd wydał też niemal od razu postanowienie zakazujące dziennikarzowi Kanału Sportowego publikacji materiałów mówiących o Janoszek i sugerowania, że zmyśliła swoją karierę.

W odpowiedzi Stanowski nakręcił niemal 3-godzinny film o aktorce, w którym wytyka jej manipulacje, a wręcz kłamstwa związane z jej karierą w Indiach.

Reklama Biedronki

Teraz temat odgrzewa marka Biedronka. Cztery dni temu premierę miała nowa reklama tej sieci sklepów z sympatycznym owadem w logo. Video pojawiło się na TikToku. Spot zaczyna się pytaniem: „Czy wiesz kim jest nowa gwiazda Currywood? ” Potem na ekranie możemy podziwiać atrakcyjną brunetkę, która chwali się, że zagrała główną rolę w filmie „Pork Curry Wurst”. To nawiązanie do produkcji „Chicken Curry Law”, w której pojawiła się właśnie Natalia Janoszek.

Na tym jednak twórcy reklamy nie poprzestali Kpią też z przechwałek Janoszek, która opowiadała w mediach, że pojawiła się na festiwalu filmowym w Cannes. Bohaterka klipu mówi, że można ją było spotkać na festiwalu w Curry.

Spot okazał się wielkim sukcesem i w ciągu kilkudziesięciu pierwszych godzin od pierwszej emisji zarejestrowano ponad 2 mln jego odsłon.

Dodane 29.08.2023 r.:

Jak podał potem portal bielsko.biala.pl, który jako jeden z pierwszych opisał video, sieć Biedronka zwróciła się do niego o sprostowanie i zaprzeczyła, jakby klip był inspirowany sprawą Janoszek.

@biedronka

I akcja! 🎬 Oznaczcie znajomego z którym wybralibyście się na tę produkcję filmową do kina!

♬ oryginalny dźwięk – Biedronka – Biedronka

Źródło: TikTok

Jacek Walewski

Od wielu lat publikuję artykuły na różne tematy: począwszy od polityki, ekonomii i nowych technologii po popkulturę. W przeszłości współpracowałem z m.in. Magazynem Gitarzysta czy Esensja.pl Obecnie oprócz pisania dla Crowd Media, publikuję swoje artykuły na Bitcoin.com i Cryps.pl Jestem autorem tysięcy artykułów dot. wyżej wspomnianych kwestii.
Politykę poznawałem "od kuchni", współpracując z posłem Mirosławem Suchoniem (Polska 2050) i posłanką Mirosławą Nykiel (PO). Działałem także społecznie w Polskim Stowarzyszeniu Bitcoin.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *