Polityka i Społeczeństwo

“Program z fajną panią redaktor”. Tak próbowano ocieplać w mediach wizerunek Morawieckiego

Gints Ivuskans/ Shutterstock

Kolejna porcja maili ze skrzynki Michała Dworczyka po raz kolejny potwierdza, że Mateusz Morawiecki nie zajmuje się rządzeniem tylko budową wizerunku.

Najnowsza ujawniona korespondencja pochodząca ze skrzynki Michała Dworczyka datuje się na wrzesień 2018 r. i odbywa się na kilka chwil przed wyborami samorządowymi. Nie można oprzeć się wrażeniu, że to kolejny przykład na to, iż premier Mateusz Morawiecki nie zajmuje się rządzeniem tylko budową i ocieplaniem swojego wizerunku.

Medialna ustawki

Jak pisze “Gazeta Wyborcza”, nie wiadomo kto jest autorem otwierającego dyskusję maila. Wiadomość dotyczy “luźnego” nagrania premiera w programie Michała Rachonia “Woronicza 17” w TVP Info.

– Można by nagrać jeden program wyłącznie z Tobą, w luźnej atmosferze, bez krawata, przy stole z herbatą i polskim ciastem, porozmawiać oczywiście o Twoich dokonaniach, planach, samorządach, ale też troszkę o życiu? Albo jeszcze lepiej – z jakąś fajną panią redaktor – czytamy.

Autor maila proponuje ocieplający wizerunek wywiad z bawiącymi się w tle dziećmi. – “Śniadanie z PMM” w luźnym anturażu, może w Parkowej czy KPRM – mocno by Cię to dodatkowo, oprócz Twoich objazdów od kilku miesięcy, przybliżyło ludziom – pisze autor. (PMM – premier Mateusz Morawiecki).

“Śniadaniówka” w Polsacie

Do dyskusji włączyła się Joanna Kopcińska, ówczesna rzeczniczka rządu. Stwierdziła, że lepiej jest zadbać o przekaz dla wyborców niezdecydowanych w innych telewizjach. Na sugestię o innej stacji złapał się Mateusz Morawiecki i zapytał o program w Polsacie z dobrą oglądalnością. Kopcińska zaproponowała “śniadaniówkę w nowym ślicznym studio w Polsacie”.

– Za tydzień w luźnej atmosferze z miłą prowadzącą oglądalność – 0,5 mln oczywiście z Tobą 4 mln minimum – napisała.

Konkluzję do wymiany maili napisał prof. Waldemar Paruch. W jego ocenie potrzebne są wizyty w obu studiach, ale wykluczył program u Rachonia. – Pierwszy – programowy, w TVP, ale nie u Rachonia. Drugi – w Polsacie, luźny, pokazujący premiera, na którego należy zagłosować z powodów emocjonalnych i wizerunkowych – podsumował.

Czytaj również:

Tabliczka “ku pamięci” Jarosława Kaczyńskiego zniknęła. Dawno nie nikt tak nie zakpił z prezes PiS

Tego scenariusza Kaczyński boi się najbardziej. TEN poseł PiS zagłosuje przeciwko partii w kluczowym głosowaniu?

Antyszczepionkowy Dziambor kuriozalnie tłumaczy się z przyjęcia szczepionki. Mówi coś o… otyłości i astmie

Źródło: Gazeta Wyborcza

Czytasz nas? Podobają Ci się zamieszczane przez nas treści?
Wesprzyj nas swoją wpłatą.
Wpłacając pomagasz budować Crowd Media – wolne media, które patrzą władzy na ręce.

WPŁAĆ

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Facebook Comments

Redakcja portalu CrowdMedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułów nadesłanych przez użytkowników.
Bartosz Wiciński

Najstarsi górale nie pamiętają od kiedy zaprząta sobie głowę polityką. Kronikarze podają datę pokrywającą się z aferą Rywina, ale wciąż trwa o to spór. Od dziecka lubił zapach porannych gazet w domu i tak mu zostało do dzisiaj. Interesuje się geografią i nie smakują mu karpie.

Media Tygodnia
Ładowanie