Kandydatka PiS zaciekle walczy o głosy! Wyborcy dostają od niej… zresztą sprawdźcie sami
Maria Koc, jedynka na liście PiS w Siedlcach, walczy o elekcję w oryginalny sposób. Ulotki? To już przeszłość. Lepiej promować swoją kandydaturę za pomocą… płyt Bayer Full.
Wybory z… Bayer Full
Maria Koc startuje z pierwszego miejsca z listy Prawa i Sprawiedliwości w okręgu nr 18. W tym okręgu rywalizuje m.in. z „jedynką” KO, czyli Kamilą Gasiuk-Pihowicz. I to właśnie posłanka opozycji zwróciła uwagę na nietypowy materiał promocyjny, którym promuje swoją kandydaturę Koc.
– U konkurencji płyta Bayer Full i do tego jeszcze gazeta. Ci to mają kasę, ciekawe skąd? – mówi Gasiuk-Pihowicz w którmkim filmie, który opublikowała w mediach społecznościowych. Pokazuje opakowanie płyty – z jednej strony plakat wyborczy pani Koc, z drugiej – informacje o zawartości krążka.
Jak widać, na płycie znajduje się aż 100 utworów zespołu disco polo. Oczywiście płyty opisane są formułką „Materiał wyborczy KW Prawo i Sprawiedliwość”.
Zamiast ulotki – płyta!
Kto bogatemu zabroni? #SpołkiSpółeczki pic.twitter.com/mowsDM219A— Kamila Gasiuk-Pihowicz (@Gasiuk_Pihowicz) October 7, 2023
Kowalski i disco polo
Maria Koc nie jest jedyną osobą z obozu władzy, która promuje się poprzez Bayer Full. Z liderem zespołu Sławomir Świerzyński spotkał się w maju z Janusz Kowalski. Gwiazdor disco polo wychwalał kredkowego posła i zachęcał do przyjścia na spotkanie z nim.
– Byliśmy dzisiaj na spotkaniu z Januszem. Muszę wam powiedzieć, że nie jest taki, jak go malują. Musicie przyjść na takie spotkanie i porozmawiać z tym facetem. Zrozumiecie, dlaczego media go tak nie lubią – powiedział gwiazdor disco polo, a Kowalski tylko skinął głową, a na jego twarzy kręcił się zadowolony uśmieszek. Polityk był bardzo zadowolony ze spotkania z liderem Bayer Full. Swoją radością podzielił się w komentarzu do własnego posta.
– Wczorajsze spotkanie liderem zespołu Bayer Full pozostanie w moim sercu na długo, raz jeszcze pozdrawiam i do następnego spotkania – napisał wiceminister.
Warto zwrócić uwagę, że w czasie kampanii kandydaci prześcigają się na bardziej lub mniej kreatywne sposoby, by zwrócić na siebie uwagę. Kandydat KO Marek Cebula rozdaje – nie zgadniecie! – cebule z etykietkami wyborczymi. Emilia Skibińska z Młodej Lewicy poszła jeszcze dalej i promuje się za pomocą… prezerwatyw z logo partii.