Po godzinach

Przeróbka filmu z kampanii „Abonament się opłaca”. Internauci śmieją się z TVP

Przeróbka filmu z kampanii "Abonament się opłaca". Internauci śmieją się z TVP

Jacek Kurski to wybitnie uzdolniony człowiek. Udało mu się objąć stery kury znoszącej złote jaja, zwanej również jako TVP i całkowicie ją zarżnąć. Autor słów „ciemny lud wszystko kupi” najzwyczajniej w świecie nie spodziewał się, że ordynarna i nachalna propaganda ze strony mediów narodowych zniechęci sporą część widzów, co w efekcie przełoży się na znaczne spadki oglądalności.

Żeby ratować podupadły wizerunek telewizji publicznej, jej władze ruszyły z nową akcją promocyjną pod nazwą „Abonament się opłaca”Kampania ma podreślić walory mediów narodowych i zachęcić Polaków do wnoszenia opłaty z tytułu abonamentu RTV.

Niestety wygląda na to, że kampania została odebrana przez część internautów na opak. Zamiast pochylić się i spróbować zrozumieć, co Kurski i spółka mieli na myśli, postanowili pomysł obśmiać.

Na twitterowym profilu TVPi Korea pojawił się filmik parodiujący kampanię „Abonament się opłaca„. Wszystko jak zwykle profesjonalnie zmontowane i przedstawione. Być może taki sposób przedstawienia dałby mediom narodowym większą szasnę na sukces…

Abstrahując od sensowności kampanii mediów narodowych trzeba sobie jasno powiedzieć, że po obejrzeniu chociaż jednego odcinka Wiadomości TVP spora część obywateli stwierdzi, że nie będzie dobrowolne wspierać propagandowego szamba, o podniosłej nazwie media narodowe. Z kolei Kurski i spółka dwoją się i troją, by te pieniądze od obywateli wyciągnąć.

Kampania wizerunkowa niestety tego nie zmieni…

fot. wiadomosci.tvp.pl/modyf.

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Facebook Comments

Redakcja portalu CrowdMedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułów nadesłanych przez użytkowników.

Rafał Nowakowski

Facebook

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar

Media Tygodnia

Ładowanie